torsdag

Jobbat 8-16 idag, den här veckan har jag vart en riktig lagerråtta men det har faktikst vart skönt. Efter jobbet mötte jag upp Lisa på SATS och vi körde spinning och cxwork, gött och jobbigt! Gick direkt från SATS till Freesun och mötte upp Martina och Lina, vi körde en 20 minutare och knallade senare bort till Sushigrejen ( glömt vad det heter) som har öppnat i Duvan och köpte en varsin god smoothie, farligt att det ligger så nära jobbet, men nu vet jag vad lönen kommer att spenderas på... Men tur att det är nyttigt iallafall:)
Har smörjt in mig med brun utan sol och ska snart krypa ner i sängen och sova.

Jag vill ha sommar, jag vill vara brun, ha solblekt hår och gå barbent!! 



 
Bruna ben efter napa;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0