fransförlägning

Jag har lovat att skriva lite om min frasförlängning som jag gjorde för 15 dagar sen (sorry för att jag har dragit ut på det) Iallafall så gjorde jag en fransförlägning på Martinsparfymer. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och det är skönt att slippa sminka fransarna. Brukar dock kleta på lite mascara på underfransarna för att ge ett naturligare intryck, sen så älskar jag ju att sminka mig med skugga dessutom. men super skönt att slipa kleta på mascara och dessutom känna sig fin direkt när man vaknar på morgonen.

Det kostar ca 695 kr att göra en fransförlägning på Martins men jag hade 150 kr rabbat i "idrottsrabatten" så jag betalade 545 kr. Jag är nöjd med resultatet och ska nog fortsätta gå och fylla på fransarna. Har tappat 3 fransar efter 15 dagar. Men försöker vara ganska noga med att sköta dom:) Normaltsett så håller en fransförlägning 2-8 veckor.



Är helt osminkad på bilden


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0