Kompis det går bra nu

Hallå där!
Trots usel uppdatering kikar ni in här varje dag. Jag har haft skit mycket och gjort på slutet och de timmarna jag inte har pluggat har jag roat mig på annat sätt. i fredags var jag och såg bio med J vi kollade på Limitless, skit bra film som jag rekomenderar er att se! I lördags åt jag mat och umgicks med Emma vi drog oss sedan bort mot campus för lite partaj med sköna människor!

Jag har fått mitt löshår som jag ska ha till studenten och balen också, men det är nästan lite fööör långt så jag tor jag ska cutta av en liten bit av det. Imorgon ska jag till frissan och ta av lite på mit egna slitna barr, kommer inte vara lika rädd nu eftersom jag har mitt löshår som jag bara kan sätta i om det skulle bli lite kort.

Annars så är jag klar med skolan, alla uppgifter är inlämnade och ni förstår nog inte hur skönt det känns! Om allt går som planerat och att det där jävla askmålnet inte förstör så drar jag dessutom till napa tillsammans med mina brudar på fredag, det går bra nu!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0