fredag

fan vad jag älskar att vara ledig på fredagar, det är hur gött som helst. Tränade med Stina och Lisa förut och jag känner redan hur träningsvärken smyger sig på i röven.... men det är la gött? Träffade även på tallan på gymmet så vi drog och lunchade på Vero och planerade vår student lite smått. Har precis vart ute och övningskört med pappsen, vilket har blivigt lite till en dagsrutin på slutet. 

Ikväll ska jag bara vara hemma tillsammans med min familj och äta våfflor och glass, och det ska faktiskt bli väldigt skönt att bara ta det lungt för en gång skull. Min syster är dessutom hemma hos oss ikväll så det är kul att få spendera tid tillsammans med henne eftersom hon inte bor här längre. Ska dessutom få henne att vilja slinga mitt hår, jag känner att det är dax för en uppfräshning!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll och Stina dansa åt mig så ska jag se på big brother åt dig! (schysst rim)


PUSSSELIPUSS


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0