träning

Okej jag är helt totalt slutkörd. Zumban varade i 55 minuter men det kändes nästan kortare och jag måste säga att det var skit kul, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig ,man blev dessutom så jävla svettig det bara rann av mig, så det får bli fler gånger! Direkt efter zumban körde vi på med ett bodypump pass även detta på 55 minuter och efter att redan ha tränat i 55 minuter så var det ännu jobbigare än vanligt. Men ack så skönt efteråt, nu jävlar får det vara färdigt tränat för idag! Ska snart äta en rejäl måltid för magen börjar kurra. Sen blir det dusch och sova... imorgon står jobb på schemat sedan direkt hem till Sara för käk med brudarna och sen ska vi iväg och bowla, ska bli super kul! Ska ta med kameran också så har ni tur så kommer det att dyka upp lite bilder.
PUSSPUSSPUSS♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0