lördag

Jag och Jejja fick sällskap igår kväll, Therese, Lisa och Stina joinade oss.  Vi lagade god mat, hade massa tjejsnack, åt chokladfoundue och kollade på lets dance. Väldigt mysig kväll med fina vänner! Jejja stannade dessutom kvar hos mig och sov över här. Imorse drog jag iväg på spinning med Lisa vilket jag nog inte skulle ha gjort eftersom jag är super förskyld och jag fick snyta mig säkert 5 gånger under passet, men hur som helst var det skönt! Jag ska snart hoppa in i en dusch senare ska jag träffa Stina och Terran för ikväll ska vi hitta på nått skoj!

Fresten köpte jag en skjorta, en tröja (som jag har velat haft hur länge som helst, fast den har enbart funnits i mina tankar men så fanns det exakt en sån på gina i går, perfekt!!!) och ett halsband. Bilder kommer upp senare, så håll utkik!

PUSSSS


Postat av: Hanna Skattberg

Nu har jag tragit igång en dagens blogg tävling, kolla in på min blogg och anmäl dig(:



Kram Hanna.

2011-01-16 @ 15:36:57
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0