ledig

Jag har vart ledig i två dagar och det har vart så skönt! Igår kom Jejja förbi på en fika och jag slog in julklappar, badade och råde om mig själv. På kvällen var jag på pasha och käkade med Joel, hans syster Emelie och deras mamma. Pasha har riktigt god mat, för er som inte har ätit där. Jag fick dessutom massa fina presenter av dom. Bodymist, bodybutter, showergel och lipbalm från the bodyshop. Alla i serien japanese cherry blossom, som verkligen luktade hur gott och fräscht som helst:) Fick dessutom en till tvål som luktade ljuvligt. Dom är så himla goa♥

Idag har jag passat Nemo som är Joels super söta hund. Sara, Lina och Tindra (som är världens gulligaste bebis) kom hit och bakade med mig. Vi gjorde chokladkola och pepparkaksmuffins. Nemo sblev dessutom helt facinerad av Tindra och ville pussa på henne hela tiden.

Har även vart iväg och tränat spinning + gym, det var sjukt skönt!! Nu ska jag snart knalla iväg till Joel för lite myskväll. PUSS på er




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0