update från min jul

Trots att vi inte fick någon snö på jul i år så var julafton som alltid väldigt mysigt. Så kul att få träffas hela släkten samlad, inte så många gånger per år förutom jul man tar sig tid för det. Jag fick massa fina julklappar, mest skönhetsprodukter. Så nu har jag bodybutter, showergel, hårinpackningar, oljor, värmeskydd, rengöringskrämer osv så jag klarar mig ett helt år tror jag;) Nejdå jag är en riktig slösa och jag älskar skönhetsprodukter som luktar gott. Fick desutom 2 parfymer, Escada Magnetism som är mi favvo, detta är säkert min tionde flaska. Och Disels nya parfym, loverdose som luktar sjukt gott! Fick även jätte söta örhängen från Thomas Sabo av min älskling. Sen fick jag pengar, biokort, lite kläder, och massvis med flytta hemifrån grejer och inredningsprylar. Jag är super nöjd, men mest nöjd är jag över att vara omringad av så sjukt underbara människor:)

puss på er



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0