måndag

Känns som jag bara jobbar och jobbar men så är det när man jobbar inom handel runt juletid. Men det är kul också synd bara att det inte är snö ute så man kunde få ha lite julkänsla. och tack gud för att jag har köpt klart alla julklappar. Det är jul om typ 4 dagar, hur sjukt är inte det? Vi har öppet till 20 hela veckan och idag har jag jobbat till 20.30 imorgon börjar jag 08.00.... men massa pengar kommer rulla in till mig i slutet på januari;)

Nu ska jag ta min väska och knalla bort mot Joel. Näst sista natten jag får dela med honom på 3 veckor...:( Han åker till trollis och firar jul och sen drar han till Afrika den jäkeln. Men får passa på att pussa massa på honom dom här två dagarna som är kvar:)

puss på er



( Bodyn jag har på mig på bilden kan du just nu fynda på H&M för 30 kronor i rött och mullvadsfärgad  ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0