torsdag

Har gjort yttligare en dag på H&M och idag fick jag lära mig kassan. Lite krångligt till en början men det satte sig ganska snabbt, så med lite träning så kommer det nog att gå fin fint. Förövrigt så är jag ganska seg i benen har ont i fötterna och är skapligt trött efter två dagar på ett nytt jobb eftersom det är så mycket nytt hela tiden, men jag klagar absolut inte, tvärtom jag tycker det är super kul! Efter jobbet gled jag runt på stan med Elin och Hanna. Jag införskaffade mig två nya toppar, rå snygga bägge två! Nu på kvällen myste jag, Hanna och Sara på sandgrund. Sen träffade vi på lite mer folk och körde kubb, vi förlorade dock alla fyra gånger....


Nu är det dax att sova. Imorgon står jobb på schemat från 08-16 därefter är det STORA KALASET med snygga bruds som gäller, ujuj vad vi ska röjja!

Puss på er


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0