måndag

karlstad har levererat helt sjukt bra väder på sistånde!!! ujujuj vad glad man blir. I lördags åkte jag ju som sagt till Stina. Vi grillade, satt ute i solen och förfestade lite och åkte sedan iväg till Bea som hade födelsedagsfest, kvällen blev hur rolig som helst och jag kom inte hem förens bortåt små timmarna.

På söndagmorgon hoppade jag och Nikki på bussen till väse där pappa kom och hämtade oss och så åkte vi till stugan där vi grillade, fiskade var ute på promenad och solade. Det känns verkligen som sommar nu och det är folk överallt och alla börjar bli så bruna och fina. Direkt när jag kom hem förut träffade jag några i klassen och vi planerade lite inför studenten osv. Jag och Stina åkte sedan vidare mot sandgrund där vi satt och njöt i solen en stund, åååååå vad jag älskar det här vädret:)










Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0