träninnnnng

klippte av en rejäl bit av håret så nu känns det fräscht och fint igen:) Mötte upp Elin på SATS och körde ett shape pass, ett styrkepass där man använder friavikter, stång, gummiband och bräda, riktigt roligt och bra pass tycker jag. Vi körde dessutom ett bodybalancepass, som också var bra. Så idag har jag kört en riktigt träningsdag, så skönt:) Blir så sjukt rastlös nu när jag inte jobbar så mycket och min pojkvän är hemma hos sin familj i trollhättan, vad ska jag göra på kvällarna??? (jag och mina kompisar matchar inte varandra så bra i tider, jobbar och tränar olika:()

/rastlös brud


Postat av: ida

Har du gjort ögonfranförlängningen än? kan du inte lägga upp bild på det isåfall:) och skriva lite om det, tack på förhand!!

2012-01-17 @ 21:10:24
Postat av: jonna

svar: japp det har jag och är skit nöjd! Okej, räkna med ett inlägg imorgon:)

2012-01-17 @ 22:47:15
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag förstår att du längtar. I dag är han bara sååå snygg. Kram Nina

2012-01-18 @ 15:08:34
URL: http://ninascrapbooking.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0