6 juni

Vaknade upp hos J och myste där hela morgonen. Har sedan tagit bilen till väse och Linda där vi var hela klassen och skrev studentlakan, grillade och badade i pool. Mysig och värd kväll tillsammans med min bästa klass kommer nog sakna alla på ett eller annat sätt. Imorgon är det bal och jag är lite små sjuk och enligt ryktet så ska det bli dåligt väder så jag känner mig inte så över pepp. Men vi får hoppas på att jag mår bättre imorgon och att det är strålande sol, kommer nog bli en awesome kväll till slut.

puss puss

Postat av: Anonym

Vart är din balklänning ifrån?

Väldigt snygg!

2011-06-08 @ 20:46:46
Postat av: jonna

sv:Tack!:) Min balklänning kommer från klädestjänst på norrstrand (Heter den ens så, ren chansning?) Men iallafall en affär med bal och bröllopskläder på norrstrand brevid Sibylla typ.

2011-06-13 @ 19:58:01
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0