jobb!!!

precis som igår så är det strålande väder ute, spenderat stor del av skoldagen i hörnan där det är helt sjuuukt varmt. Fortsatte i samma anda när jag kom hem fast på balkongen med lite plugg, dock har jag inte tagit in något alls än så får helt enkelt förflytta mig till köksbordet och försöka fokusera. om 2 timmar ska jag åka till flygplatsen och hämta upp mor och far som har vart i Barecelona sen i fredags, även om jag älskar att vara själv hemma så ska det bli gött att få hem dom igen, börjar ju bli tomt i kylskåpet...


en sak till jag hade tydligen lyckats charma ganska bra på arbetsintervjuen jag var på i fredags så i sommar hittar ni mig på H&M, wihoooooo!

puss på er



bild från helgen, men jag är lika glad idag om inte ännu gladare!!!!

Postat av: Norrlands guld

Maja Hedin?

2011-04-19 @ 23:59:44
Postat av: jonna

nu förstod jag inte riktigt men om du syftar på den brunhåriga tjejen så är det Michelle:)

2011-04-20 @ 09:21:57
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Justinmariann

Nice site, Keep it up

2011-09-15 @ 07:45:25
URL: http://justinmariann.blog16.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0