Världens bästa missförstånd

Idag har jag jobbat 08.00-14.00, bästa tiden ever! Jejjs kom hit en stund efter jobbet och drack te och sådär med mig. Har precis berättat en ganska läskig grej för henne när det plingar på dörren, väldigt intensiva och arga "plingningar och knackningar som inte gick över. När Jejja kollade ut så höll person som stod där utanför för kikhålet så vi blev livrädda och trodde det var någon galning där ute, som stod och bankade och rykte i dörren, det gick så långt att vi ringde polisen, fattar ni? Vi var så jävla rädda. Men vem är det inte som står där utanför?? Jo Min älskade Stina och Patrik som jag inte sett på 2 månader, fattar ni schoken? Jag ringde to.m polisen men fick ringa och avboka fort som fasen när jag insåg att det var stina och patrik. hahhaha fy fan vilken lycka! Imorgon ska jag dessutom hänga med Stinis hela dagen, oj vad mycket vi har att ta igen!

Nu har jag nyss vart och tränat på Sats med Lisa, det blev ett rejält pass för mage och rygg:) härligt!!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0