lördag

Igår hade jag en effektiv dag och jag hann med väldigt mycket. Ställde klockan tidigt och var iväg på spinning innan skolan började. Hade en lektion i skolan och sprang sedan runt på stan med Jejjsen. Drog hem och pluggade en sväng och knallade sedan ner till stan och mötte upp Emma för en fika och massa snack (förövrigt drar hon till Thailand idag, tror ni jag är avundsjuk eller??) sedan övningskörde jag med pappsen. Blev upphämtad av Jejja och drog till hammarö och kollade innebandy därefter landade jag hemma hos Tali och hade myskväll med lite godingar. Härligt med dagar när man hinner med mycket!

Jag hard ragit på min en förskyldning också, nyser och har jätte ont i halsen så jag fick hoppa morgonträningen idag. Ska istället dra på mig varma kläder och ge mig ut på en powerwalk! Annars ska dagen spenderas i naturkunskapsboken...

pusselipusspuss


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0