2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-Jag tog körkort, tog studenten och gjorde den spontanaste resan i mitt liv, jag och Sara bestämde oss för att dra till Grekland och bokade resan typ 18 timmar innan avgång.

Har du några nyårslöften?
- Jag vill bli bättre på att spara pengar och bli mer ekonomisk. Jag vill också träna mer, och bli hälsomsamare dvs, tänka mer på vad jag äter. Självklart måste man få unna sig någon gång i mellan åt också.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, ingen bebbe här inte.


Vilka länder besökte du?
- Cypern, Grekland och åkte färja till Finland två gånger.

  Vad önskar du att du gjort mindre?
- Önskar att jag inet hade slösat så mycket pengar. 


Bästa minnet från 2011?
-Känslan på studentdagen att springa ut från skolan och känna sig fri, körkortet var också en otrolig jävla lycka!!! Sen studentresan och greklandsresan med Sara. Jag och några vänner gick på stora kalset, det var dåligt med folk men vi festade och hade sjukt kul, såg många bara artister och jag träffade Joel för första gången som i juni blev min pojkvän, alla minnen jag har med honom ligger mig också varm om hjärtat.

Bästa köpet?

- Cypern och Greklandresan.

 Vad spenderade du mest pengar på?
- Resor, kläder, mat.

 Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Körkortet, studenten, Joel och jobbet på H&M. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag var nog gladare, det har vart ett otroligt händelserikt år som har bjudit på sjukt mycket roliga händelser. sen så har omställningen från att gå i skolan till att börja jobba vart ganska jobbig till en början, i skolan kunde man latcha runt ganska mycket och träffade kompisarna varje dag, nu är det ett helt projekt för att alla tjejerna ska kunna träffas samtidigt. Men jag älskar att jobba och tirvs som fisken i vattnet på H&M.

 Favoritprogram på TV?
- BigBrother och ensam mamma söker. 


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- tror faktikst inte det.

 Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att åka på någon lång resa någonstans och bara leva livet. Ser framemot att få dela massa mer tid tillsammans med killen jag är dödskär i, jag ser framemot att träna. Jag ser framemot att göra galna grejer med mina vänner, jag ser framemot att tjäna mycket pengar och i slutet av året så fyller jag dessutom 20 bast och får gå på systemet själv, det ser jag också framemot:)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0