Helg

Igår var jag ledig. Började dagen med att gå ner och träna med mamma på morgonen. Sen mötte jag upp Emma för en låång fika, som inte alls kändes lång, vi träffas alldeles för sällan så vi har alltid massvis att prata om. Sara kom till mig efter hon hade slutat jobbet, länge sen jag såg henne också så vi hade massvis att prata om och ta igen. Nikkan och Fia kom och hämtade oss så åkte vi hem till Nikki, kollade The vocie, åt gott och bara myste massa. Idag har jag jobbat fram till 14, ska snart och möta min pojkvän på tågstationen:)) pussss

Postat av: ida

Vart har inlägget om franförlängning tagit vägen? ;)

2012-01-22 @ 18:08:38
Postat av: Emma

Så mysigt, fina du! Puss

2012-01-24 @ 01:42:20
URL: http://emmathomann.blogg.se/
Postat av: Jonna

svar till Ida: haha sorry... ska försöka ta lite bilder imorgon och skriver om det då, ska bara få tummen ur;)

2012-01-24 @ 20:41:53
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0