tisdag

Idag är det en vecka sedan jag och Sara kom hem från Grekland, fan vad tiden går fort. Det har verkligen slagit till och blivigt höst här i sveariket och det blåser som aldrig förr. All min färg från grek har iprincip försvunnit och min pojkvän tycker att jag ser ut som en prickigkorv... haha. Är rätt avis på syrran och Alex som drar till Turkiet imorgon, men det är dom värda efter en sommar med hårt slit.

Ska sova i min egen säng för första gången på ja, jag vet faktikst inte över två veckor iallfall. Snart kommer Joel också, sover ju mycke bättre när han är med;)

 Imorgon står jobb och fika med tjejerna på schemat.


Postat av: Nikkan

Tack för det sis!

Imorn ska jag sola och bada i 36 grader. Kommer bli awsome ;-) vi ses om en vecka! Love Nikkan

2011-09-14 @ 07:50:40
Postat av: Karoline

Vilken härlig bild :)

2011-09-22 @ 15:11:55
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0