måndag

Min pojkvän har haft Nollning nu under två veckor och jag har vart i Grekland en vecka så vi har inte hunnit umgåts så mycket mer än genom att sova med varandra. Men nu är hans nollning slut så igår tog vi en myskväll hemma hos honom. Vi bakade pizza, såg på massa tv-serier, åt chips och dipp och kollade på Bridesmaids som vi visserligen har sett på bio, men den är så bra så den tål att ses flera gånger:) Super mysigt att få spendera tid med min favorit Joel!

Imorse gick vi upp vid 7 och jag drog till gymmet och körde spinning. Precis när uppvärmningen var slut så slutade musiken att funka och det är verkligen sjukt hur mycket jobbigare, drygare och tråkigare allt blir utan musik, inte minst träning. Men jag tog mig igenom passet. Sitter här och käkar frukost, ska snart slänga mig i ett bad och sedan vid 2 tiden så börjar jag jobbet, älskar att ha mycket tid på morgonen.

Ha en fin dag! PUSSS



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0