happiness is a mood not a destination

Kört bil, kollat på solsidan (avsnittet från i söndags med pappa för han hade missat det) skulle kunna se det hur många gånger som helst för fy fan vad roligt det är! Passade även på att se ett one tree hill avsnitt som jag inte hade sett. Nu skulle helst av allt bara vilja krypa ner under täcket och sova, men big brother börjar inte förens om en timme och jag måste ju se det. Vad fan? tänker ni. Men så är det, jag är en sucker för all sån här dret men jag älskar det ;) Det jag älskar lite mindre är att kliva upp på morgonen när man inte har fått tillräckligt med sömn, men imorgon börjar jag iallafall halv 8 istället för 7, tro det eller ej men den halvtimmen gör mycket!!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0