Fredag

Efter hårt slit och arbete under veckan så satt det fint med ledighet. Har tillbringat min lediga dag genom att umgås med Jejja, vilket var super mys, har saknat henne !Vi har käkat jordgubbar och choklad och hunnit med en runda på stan. Jag införskaffade mig ett par rå snygga shorts och en BH. Har även vart på SATS och tränat, har blivigt lite dåligt med träning på slutet men det ska det bli ändring på!

Imorgon kommer min pojk hem också, så i helgen blir det myspys!!




Postat av: Anonym

Vart kommer shourtsen ifrån?

2011-07-03 @ 16:30:55
Postat av: Anonym

Vart kommer shourtsen ifrån?

2011-07-03 @ 16:31:11
Postat av: jonna

sv: från Vila:)

2011-07-05 @ 21:59:05
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0