tisdag

En ganska så relativt lungn dag i skolan med två nystartade kurser och en inställd lektion, fick sluta 14 istället för 17, hur gött?? Drog hem och pluggade lite och pallrade mig senare ner mot sats och körde ett bodypump pass. Fuck vad jobbigt det var idag men jävligt härligt! Har käkat en apelsin och en hårdmacka med keso på, och det var faktikst rätt gott. Ska man träna för att nå resultat så man måste man även tänka på kosten och jag vill ju nå resultat! Därför så måste jag börja käka en bra och nyttig kost. Har även som ett nyårslöfte att inte vara så jävla kräsen, så nu kör vi!!!

Ska ut och övningsköra med pappsen nu och sedan ska kvällen spenderas genom att plugga, ha det fint mina vänner. PUSSSS



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0