söndag

söndagsånget? Tråkigt för er. jag har inte det minsta ångest den här söndagen, visst bävar jag för att gå upp imorgon när klockan ringer, men en dag i skolan kan jag fixa. För på tisdag drar jag och mina två favoriter till stockholm där vi ska tillbringa en natt hos Saras syster för att tidigt på onsdagmorgon dra iväg till Åbo för att utföra vårt projektarbete, det ska bli kul. Ett dygn på ett kryssningsfartyg och sedan hem igen.

Idag har jag tagit en promenad med mammsen, softat jävligt mycket och sett massvis med program på tv:n, DOCK var det inte one tree hill idag klockan 18.00 varför?? jag har lärt mig att uppskatta söndagar och jag njuter verkligen av dom!!!

Dax att sova kanske? Puss på er


Postat av: Anonym

16.30 startar det :)

2011-01-31 @ 19:13:02
Postat av: jonna

så dom har bytt sändningstid alltså? måste ha missat det:)

2011-01-31 @ 19:51:49
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0