Hallå!

I fredags jobbade jag som sagt hela dagen, men dagen flöt på i ett jävla tempo vilket var skönt. Direkt när jag slutade tog jag en buss hem till Sara. Vi gjorde oss i ordning och sen kom alla andra och vi lagade i ordning tacos och hade det mysigt. Drog sedan vidare till score och bowlade, och shit vad roligt det var!! Verkligen hur kul som helst.

Igår var jag barnvakt åt min lilla kusin som är hur go som helst. Passade honom i ca 5 timmar och han grät inte en endaste gång, snacka om go unge:) Direkt efter jag hade passat klart Emil åkte jag och Jejja hem till Sara där även Stina var, myste bara massa hela kvällen!

Nu är det söndag och sista dagen på lovet, sjukt? Ska iallafall slänga på mig lite kläder och följa med mamma till Ikea, hoppas jag hittar något skoj. PUSSS

Lite bilder från helgens bravader:




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0