allt för min syster

Spenderade kvällen med min syster hemma i hennes lya. Vi köpte dessutom pizza och hyrde film. Självklart ville vi ha något gott till filmen och jag bestämde mig för B&J. Jag är en person som har jävligt mycket beslutsångest så efter många om och men bestämde jag mig att testa en ny smak...en med ananas vilket jag inte skulle ha gjort för helvete vad äcklig den var, så 50 spänn åt helvete...om det är någon som vill ha glass så finns den att hämta i min frys. Iallafall så hyrde jag och Nikki filmen "Allt för min syster" filmen var bra men otroligt hemsk och jag grinade floder hela filmen igenom... men den är absolut sevärd men jag varnar för blöta ögon, det går inte att undvika.


Nu ska jag krypa till kojs, hela dagen imorgon MÅSTE jag spendera i naturkunskaps boken med ett undantag för ett zumba pass. GODNATT♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0