Tisdag

Just nu är mitt liv ganska hetsigt och jag får sparka mig själv i baken flera gånger per dag för att orka. Dessutom slås jag ofta av tanken att om 4 månader tar jag studenten! Om 4 månader liksom, bit i det sura äpplet nu Jonna, det är så jävla lite kvar, klart som fan att jag klarar detta. 

Dock fick jag t.om klämma in en körlektion på lunchen idag för att jag går i skolan så länge att jag inte hinner efter att jag slutar. Iallafall hakade Jejjsen med mig till SATS idag och vi körde ett spinngpass följt av styrka i gymmet. Sedan bastade vi och segade i duschen, kul att få träna med min favvo Jejjs igen♥ Det var ju faktisk henne som jag drog igång min gymkarriär med för ca 3 år sedan.

Vi köpte dessutom en varsin dryck från celsius. En Energidryck som sägs bränna upp till 100 kalorier eller mer efter varje gång man dricker den. För bra för att vara sant? Men vore coolt om det är så. Jag drack iallafall den med cola smak och den smakade ungefär som typ ICA:s cola, alltså fullkommligt drickbar.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0