söndag

Jag har börjat uppskatta söndagar mer och mer. Idag åt jag en brakfrukost med mina föräldrar åå vad jag älskar frukost. Sen drog jag och mamma till IKEA och inhandlade lite välbehövliga saker. Jag tog mig dessutom en sväng på stan för att köpa "en hand" som kan hålla koll på alla mina ringar, dock var affären stängd...Men jag lyckades ändå få med mig ett par bikinitrosor hem från H&M. Har beställt överdelen till trosona från internet men vågade inte köpa trosorna eftersom man aldrig vet hur dom sitter, men dom var super söta, så nu är det bara att vänta på att överdelen ska dumpa ner i brevlådan.

Har precis kollat klart på One tree hill. Ska snart ta mig ett bad. Klockan 8 är det solsidan, därefter minuten i en halvtimme och sedan klockan 9 börjar säsongspremiären av big brother.

pussss



Postat av: Emma

också köpt den bikinin.. så sjukt snygg!:)

2011-02-28 @ 01:11:55
URL: http://emmathomann.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0