Söndag

Herregud vilken värd kväll det blev i fredags! Vi började med förfest hemma hos Terran och drog sedan vidare mot tempel. Jag och Jejja gick lite förväg och hade tur då en vakt frågade om vi hade biljetter, så fick vi gå före hela kön, så vi fick dessutom rå bra platser till en början:) Träffade massa roligt folk och hade en awesome kväll och Petter var dessutom rå skön och super duktig. Helt klart en skit bra kväll, tack alla som gjorde den till det♥

Igår morse tog jag och Nikki bilen upp till sunne och hälsade på mormor, Hasse, Joel och Jörgen. Vi har bara myst hela helgen och ätit massa gott. Jag är verkligen en släkt människa och älskar att träffa och spendera tid tillsammans med min släkt. Mormor hade dessutom köpt en morgonrock till mig, och jag som älskar morgonrockar är säker på att den kommer att bli till stor användning! Hon hade dessutom köpt en bok med massa olika respect på smoothie till mig, super nice då jag även älskar smoothies:) Fick dessutom två jätte fina kuddfodral från hennes affär, hon är så gosig min mormor.

Helt klart en mycket värd helg, nu ska jag ladda upp med massa bra tv program för inget lov för mig i veckan inte, här ska det jobbas!!!

Tre bilder från fredagens bravader:




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0