fredag

Vaknade av bygget som dom håller på med härutanför, lite tråkigt eftersom jag börjar sent idag men men. Idag ska jag till bergvik och jobba på H&M där, det ska bli intressant och roligt. Jag skulle egentligen ha gjort min sista dag för sommaren på söndag men blev förfrågad att ta en vecka till och självklart vill jag det.

Igår var jag ledig och spenderade dagen med att hänga med Sara, Stina och Lisa. Vi drog ut på sjön med Saras båt men det känns att hösten är påväg för det var inte varmt alls trots att vädret var jätte fint:(

Nu ska jag slänga ihop en rejäl frukost och sedan göra mig i ordning och kolla vad jag ska ha för kläder, alltid samma problem....

ha det fint Pusssssss

Postat av: E M E L I E A N D E R S S O N - FOTO & VARDAGSBLOGG!

snyggdesign !

2011-08-12 @ 10:53:10
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0